Wednesday 15 November 2017

4h Trading System Forex


Nanningbob 4H trading system Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7,386 Innlegg Jeg skal lukke denne tråden den nye tråden er: forexfactoryshowthread. phpp3896189post3896189 De endelige resultatene august 2009 til slutten av juni 2010 var 14 195 pips oppnådd. Den endelige avstemningen var 90 for 78 mot. Det som er latterlig om alt dette var 15 personer stemte imot systemet før en enkelt handel ble tatt, og tre stemmer mot det etter at vi dro til versjon 5. Versjon 5 den første uka laget over 1100 pips. I løpet av april 2010 som var vår aller beste måned med nesten 5000 pip gevinst, stemmer folk fortsatt mot systemet. Nå lurer du på hvorfor folk mister penger i Forex. Uansett, takk for all din støtte, jeg tjente penger og til de 70 som stemte imot det, utfordret jeg dem tjuevisvis for å komme frem med noe som fungerte bedre, og de gjorde det aldri. Jeg kan bare huske en person som noensinne har postet hvorfor han stemte imot, resten var cowards jeg antar. Uansett utfordrer jeg fortsatt hver eneste av dem til å legge inn et bedre system. Jeg tror ikke en av dem hver vilje. På til versjon 5. For å vise deg hvor dumme mennesker er, er det 2 andre som stemte mot systemet etter at vi stengte tråden og produserte 14.195 pips om 10 måneder. Det er et gjennomsnitt på nesten 1500 pips i måneden. Det viser deg hvor dumme folk virkelig kan være. Et notat fra en medmennesker p. 83 1242. Etter en veldig lang tid å lese forskjellige tråder og prøve en rekke forskjellige systemer (Betalt og ubetalt), gjør jeg til slutt noen gevinst ved å følge tråden til to personer i FF. En som er ditt gode selvtillit og andre er Steve Hopwoods. Det er interessant å merke seg at dere begge er utdannere av yrke. Jeg har lagt ut den fjerde editon-siden. 93 innlegg 1394. 977 personer laster ned 2. utgave. Vi har aldri lagt opp versjon 3 fordi versjon 4 dukket opp veldig fort, så vi gikk straight til den. Jeg har lagt ut 2dre utgaven som erstatter alle nedlastingene i 1. utgave. 2. utgave mappen inneholder alle filene og mappene som trengs for systemet. Jeg vil takke de 3057 personer som laster ned den første utgaven. Den andre utgaven inkluderer: Hvorfor motstridshandelen er bedre enn trendhandel, (Trenden er ikke din venn), ved hjelp av SR, 40 MA BB-bånd, 2.4.2 gjenopprettingssystem og dets variasjoner, ny definisjon av sekundær handel, marginalbruk, volatilitetsgrupperinger av forskjellige par, marginalbruk og finansieringsbeløp, og både 4D - og 5D-versjoner er tilgjengelige. Vennligst kom tilbake til innlegg 1 til og med fordi jeg legger til viktig info til dette innlegget som tråden vokser. Dette systemet jeg har brukt på og av de siste to årene. Jeg har imidlertid raffinert det til det punktet hvor andre kunne handle og være lønnsomt med det. Det er hovedsakelig et manuell handelssystem, men bruker en EA for inngangene. Dette hjelper deg med å ikke komme inn for tidlig og unngå whiplash. Instruksjoner og alle deler av systemet er inne i mappen. Diskusjonen om dette systemet vil begynne på s. 33 etter innlegg 491. Siden det inkorporerer endringene jeg har lagt til i løpet av de siste 6 månedene, vil det ikke forandre mye av mine daglige rapporter. Jeg har lagt til dette over tid og publiserer nå mine forbedringer. Notatene under er fortsatt gyldige notater med andre utgave, men bildene vil ikke være ganske like. Fra 16. august side 16 etter 237 begynte jeg å ringe daglige samtaler på mine handler. Jeg vil prøve å legge inn dem før JPY-økten, bra eller dårlig, og se hva som skjer. Dette gir handelsmenn muligheten til å se hvordan en daglig handel er utført, med alle feilene, prøvelsene og trengselene. Du ser de gode tider og de dårlige. Dette er ekte, jeg legger inn dem hver morgen, og du kan se nøyaktig hvordan jeg håndterer handelen min hver dag. Når jeg legger inn handel, er det ingen gjemmer systemet. 5597 pips siden 16. august til 31. desember. August 2009 Totalt 1020 pips september 2009 totalt 2651 pips s. 27 innlegg 396 okt 2009 totalt 1335 for måneden P. 39 post 579 november 2009 1628 Pg. 48 innlegg 709 desember 2009 -1006 vår første negative måned. s. 57 innlegg 841 2009 totalt pips 5597 s. 57 innlegg 8412 Jeg antar at jeg kan være fornøyd med det. 2010 handler totalt pips etter måned januar 2010 for måneden 1757 pg. 65 963 februar 2010 1595 pips pg. 77 innlegg 1146 mars 2010 2575 pips pg 83 post 1233 april 2010 4951 s. 100 1491 Min beste måned noensinne og to personer stemte imot systemet mitt i min beste måned SHEEESH. Mai 2010 -3386 Fikk med våre bukser ned på Euro-nyhetene, men vi har rettet skipet og kommer tilbake. Juni 2010 1116 tøff måned for handel, men vi fikk fortjeneste. 2010 totalt 8598 Her er noen viktige innlegg for gjennomgang og studie. Side 7 post 104 er et veldig godt notat om hvordan du minimerer en tapt handel og gjør den til en vinner i det lange løp. Page 10 post 136 Jeg skisserer en handelsstrategi som gir nesten nesten noe tap. Jeg håper du kan forstå logikken. Page 12 post 178 snakker om å bruke divergens med dette systemet på en handel. Veldig kraftig når den brukes på et 4H-diagram. Page 15 post214 Jeg postet noen imponerende resultater med å bruke denne sytem over en 1 måneders periode. Jeg handlet live med bare 7,00 dollar som startkapital. Etter 1 måned økte jeg det til 61 dollar. KUL. Innlegg 367 pg. 25 Jeg gir litt filosofi om hvorfor systemet fungerer. Ny definisjon for sekundær handel. P.27, 28 innlegg 400, 405 og 411 OGSÅ diskusjon følger på s. 29-30 veldig viktig. Jeg begynner å forklare min nye definisjon for sekundær handel. Jeg tror jeg har forbedret det sterkt og gjort det til en mer bestemt og nøyaktig handel. Går veldig bra med det. Jeg la til en SR med Double Topbottom til definisjonen. Veldig solide handler nå. P. 27 innlegg 408-409 Jeg går inn i en mer detaljert forklaring på hvordan 3x3-krysset EA fungerer med SR-linjer, og jeg snakker også om når jeg skal ta fortjeneste. P 32 post 478 ser på en ukentlig bar chart og hva det forteller oss om handel på 4H diagrammet. Jeg har også lagt til to indikatorer som jeg tror er verdifulle, man gjør den daglige SR på noen TF og den andre gjør daglig og 4H SR på noen TF. Den jeg inkluderer i systemet gjør SR for hva noensinne TF du har på diagrammet ditt. P.36 innlegg 530 Jeg gir mine beste 11 par eller alternativer til dette systemet. p.37 etter 551 gir hvorfor oddsen er så bra for dette systemet å jobbe med EurJpy over en periode på 5 måneder. s. 40 innlegg 599 Hvorfor rentehistorier er så vanskelig å handle, og hvorfor jeg ikke liker å handle med dem. Noen mennesker har problemer med NBMACD, så jeg la til en mappe med True MACD. Sett malen i malmappen og True MACD i indikatormappen. p45 og 46 innlegg 671-679. Jeg gir innlegg som forbereder trading på 100: 1 innflytelse og svarer på flere spørsmål om systemet. post 679 Jeg gir et bilde og en filosofi bak systemet og sekundære handelseksempler. Hvorfor jobber de så bra. Jeg så også et primærhandelssignal jeg ikke tok og hvorfor. P. 48 post 713: Noen grunner til at prisen går tilbake og du er nesten garantert det vil. P. 52 post 779 Jeg viser bilder av 4H MACD divergance i min live trading. P. 55 post 822 Jeg gir et eksempel på hvorfor jeg tror at NFA er en mengde loonies for å banke sikring. P. 66 post 979 og 980 Testing av en raffinement av systemet mitt. Hvis det virker, vil jeg produsere den tredje utgaven. Legge til Break even og hoppe TS. s. 67 etter 1000 quote Trendhandlerne conundrumquot Skal jeg kjøpe inn i den nye trenden eller selge rallyet. I morgen vil en trendtradingguru fortelle meg hva jeg burde ha gjort, men hva gjør jeg nå. P. 86 post 1277 Jeg gir min filosofi om drawdown (DD) og countertrading i forhold til å bruke SL. P. 90 post 1347 countertrend trading info. s. 26 innlegg 1885 og 1886. Problemene og grensene for alle indikatorer uansett hvilke du bruker. Ble med juni 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg Her er en EurGBP sekundærhandel. Du kan se hvordan jeg bruker støtte - og motstandsindikatoren på 4H-diagrammet. Jeg trakk en gulllinje motstand, dette burde være en god kjøpsmulighet. Blå og hvite i bunnen, Rød i midten, bunnen av BB og spretter av motstand. Ser bra ut til meg. Den andre viser en EurNzd-primærhandel som spretter av motstand. Å legge til støtte - og motstandslinjer er en god bekreftelse. Ser også ut som en veldig solid dobbel topp. Også det kommer ut av topp BB etter en fin kjøre opp. Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg AudJPY ser litt svak ut, men det ser ut til at et støttenivå blir rammet og med et sterkt signal fra USDJPY som en primærhandel. Du kan ta en sjanse på det. Hvis du bruker EA og prisbrudd gjennom støtte du arent i handel. USDJPY er en typisk utseende Primærhandel. Med NZDJPY ser bra ut, vil jeg også ta Audjpy siden det ser ut til at JPY og NZD vil ha sterke trekk som kommer opp. PÅ det andre bildet er USDJPY et godt eksempel på en trend som fortsetter handelen. Den hvite linjen gikk opp og traff 100 og prisen hoppet av midten av 20 MA i BB. Selv om Blåen gikk over den røde, skjedde dette med den røde på bunnen og er fortsatt en god lesning på en trend som fortsetter handel. Så selv om det ikke passet nøyaktig regelen ville den bratte skråningen av BB ha hjulpet deg med den beslutningen. Vedlagte bilder (klikk for å forstørre) hva er forskjellen mellom standard mt4 macd og denne ekte macd også transnert fra den andre tråden, min første funn. Sitat faktisk vedtatt det til min nåværende manuell handel. For de med kartlesingsevne gir dette systemet en helt annen dimensjon til din manuelle handel, ive hadde ganske fin løp denne uken. ting som jeg sier kan sette sannsynlighetene enda mer i din favør: - Se etter Støtte - og resitanssoner for å støtte stokene, macd og BB - se etter pris actioncandlestick mønstre - handle bare med den generelle trenden nå er dette bare reglene jeg implementerer . Ive har også vedtatt forskjellige re-entries, avhengig av hvilken hastighet en valuta beveger seg. - en med en SL på 300, en re-entry etter 200pips på 1,5x - for raskere, 500SL, en re-entry etter 300pips, 1,3x nå er dette hva jeg har gjort hittil, det er fortsatt tidlige dager. men id anbefaler å gå til Hall of Famequot-tråden og kombinere dette med et manuelt system etter eget valg, personlig ID, bekreft James16, Silent Service Method eller Jackos-tråden. med re-entries, overkjøp og oversold indikatorer, pris handling, SR, trend linjer, det gjør dette veldig kraftig til din handel. Også ive har funnet ut at på den daglige TF kan signalet bli enda sterkere, hvordan har jeg blitt vedtatt ved å holde 3ma-krysset for oppføringer på 4HR og 2ma kryss for dailys. (Du kan endre på bunnen av koden når du får EA) PS: Jeg ville ikke skrape dette nåværende systemet på 60x90 (eller wateva mods uve laget), jeg kjører det som en fin, stabil kontantstrøm i bakgrunnen med en DD SL av 10 risiko, som virker høy, men har aldri hatt SL-treff på mine innstillinger. som du kan spille hver valuta med det røde hvite og blå systemet, kan du nå være mer selektiv med hvilke valutaer du bruker til 60x90.quot Grabbing the bull av hornene Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg Det er to verktøy i indikatoravsnittet jeg ga, men snakket ikke om. Jeg er støtte - og motstandsindikatoren, og den andre er 1 uke pivotindikator. Ved å klikke på det lille forstørrelsesglasset og øke visjonen til 8 uker kan du koble prikkene og se svært viktige støtte - og motstandslinjer. Her er en for AudJpy og hvorfor jeg synes det er en god selghandel. Jeg legger to gulllinjer hvor dette viktige motstandsområdet ligger. Du kan manuelt handle disse områdene i stedet for EA og bruke et stoppfall hvis linjen er ødelagt. Se på dette bildet nedenfor for å se hva jeg mener. Det andre bildet er en 1-ukers pivotindikator, og den viser nøkkelverdier, motstands - og støttenivåer basert på ukentlig data. Du kan se her at det viser at Audjpy kunne bevege seg sør til neste støttenivå først før du svinger rundt, eller det er på vendepunktet. Du kan plassere kjøper eller selger på disse linjene for å få best mulig innganger på handelen. Så du trenger ikke å bruke EA til å plassere handler, du kan gå inn av støtte - og motstandslinjer i stedet. Du kan bruke kjøpe grense selge grense eller kjøpe stoppe eller selge stopp bestillinger å handle. Men dette viser deg måter på handel med dette systemet. Vedlagte bilder (klikk for å forstørre) hva er forskjellen mellom standard mt4 macd og denne ekte macd også transnert fra den andre tråden, min første funn. iquotive faktisk vedtatt den til min nåværende manuell handel. For de med kartlesingsevne gir dette systemet en helt annen dimensjon til din manuelle handel, ive hadde ganske fin løp denne uken. ting som jeg sier kan sette sannsynlighetene enda mer i din favør: - Se etter Støtte og resitansoner for å støtte stokene, macd og BB - se etter pris actioncandlestick mønstre - handle bare med. Det er en tråd et sted i FF som snakker om forskjellene. Hovedsakelig er MT4-en jevnere og går ikke så høy eller lav som en ekte MACD. En True MACD har også to linjer og et histogram mens MT4 bare bruker en linje og et histogram. Vi bruker bare linjen i dette systemet. Bob, jeg anbefaler deg for alt ditt arbeid. Dette ser ut som et flott system. Jeg kan ikke vente å prøve den ut. Jeg har en observasjon og et konstruktivt forslag. MACD-linjen virker virkelig ikke, når den legges over på stokastikken. Dens posisjon, over 85 eller under 15, er av ren sjanse og skyldes måten MT4 stiller den på skjermen. MT4 passer til MACD på skjermen slik at dets høyeste punkt og laveste punkt er like langt fra toppen av vinduet og bunnen av vinduet. Hvis det skjer å falle over eller under bestemte stokastiske nivåer, er det en tilfeldighet. Heres et par skjermbilder for å vise deg hva jeg mener. Den gule vertikale linjen er på nøyaktig samme datapunkt på begge bildene. Legg merke til den første, MACD er under 15. På den andre er den midt i vinduet. Den eneste forskjellen er at jeg flyttet diagrammet tilbake. Stokastikken beveger seg ikke i forhold til 85- og 15-linjen, fordi disse nivåene er stokastiske nivåer. I mitt neste innlegg vil jeg tilby en løsning for deg å vurdere. Vedlagte bilder (klikk for å forstørre) Nanningbob 4h trading system ver. 5.0 Ble med juni 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg Hvordan går det med folk i dette systemet etter over et år. P. 265 innlegg 3969 til 3971 er et par vitnesbyrd. Det tar tid å lære, men de fant det verdt det. Over 30 000 nedlastinger, og du trenger ikke å betale en krone, men du må trene og lære. SIDE 50 POST 744 Jeg gir mitt 1 års rapport om handelsversjoner 1-5 fra august. 16, 2009 TIL AUG. 16, 2010. 10 VINNE MÅNEDER OG HAD 2 LOSING MÅNEDER TOTAL PIPS VIL I EN ÅR 19.276 OG DET VAR POSTER HVER HANDEL FØR DU TILTAKTE DE. JULI 2010 KUN 2 VEKER TRADING THIS METHOD 2121 s.21 etter 304 AUG 2010 4602 s. 89 post 1332 OK De første 3 delene av versjon 5 er klare. Jeg har forsøkt å sørge for at alt fungerer, men vær så snill å demo de forskjellige delene for å sikre at de fungerer riktig med megleren. Det er så mange folk å takke for å få oss så langt. Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne. Det har vært en gruppe innsats. Dette er et komplett system som gir deg en handelsplan. Du vil vite hva du skal gjøre uansett hva markedet kan gjøre for deg. Som jeg har gjort i min forrige tråd vil jeg legge ut handler hver dag, så du kan følge med og lære systemet gjennom både gode tider og dårlige. Her er det versjon 5.0 de første 3 seksjonene. Seksjonene 4 og 5 vil ta en uke eller så for å avslutte. Jeg har bestemt meg for å fargekode mine oppdateringer slik at de er enklere å finne i fremtiden. Oppdateringer vil være i Deep Purple og andre kommentarer vil være andre farger. Dette vil hjelpe deg å se dem raskere. 1. Versjon 5.2 har blitt lagt til med alle oppdaterte oppdateringer. Alle tidligere oppdateringer og versjoner er fjernet. Hvis jeg ikke gjorde noen endringer, holdt jeg 5,0 i navnet. Hvis navnet har 5,2 betyr det at det ble oppdatert. Alle EA og MPTM er Steve Hopwoods og erstattet alle tidligere versjoner. Jeg gjorde detaljerte kommentarer om endringene i det første heftet. Det er to seksjoner A og B. Diskusjonen om 5.2 starter på p. 23 2. Ukentlige faktablad er nå klart. Viser prosentandelen en valuta vil flytte på en uke for 28 valutapar. Jeg har fargekodd dem i 5 hovedgrupper og viste dem i grupper på 300, 600, 900 og 1200 pipflytter i en uke. Jeg tror dette vil hjelpe deg med å se de ulike volatilitetstyper i en valutagruppe. 3. Når du skal ta fortjeneste, diskuteres s. 5 innlegg 64 4. En handelshistorie s. 5 innlegg 73 5. P7 post 91 valutapar-volatilitetsgrupperinger, hvilke jeg handler og hvilke jeg ikke. 6. Marshy har donert en Simple Forex risikokalkulator. Forhåpentligvis vil dette hjelpe til med å bestemme dine nivåer. Jeg bruker ti cent per tusen eller en øre per hundre. Hvis du vil bytte en dollar mye, trenger du 10.000 i banken. 7. pg10 innlegg 136-140 hyggelig kompliment og bruk av 3EA 5.1 8. pg 43 og 44 det er flere komplimenter fra forhandlere om systemet. 9. 4 EA er bedre forklart s. 44 innlegg 647 og 648. 10. Margin and Take Profit diskuteres P. 46 innlegg 667 og 668. 11. 5.3 oppdateringer er nå klar for nedlasting, forbedringer forklares inne i mappen. Hvis du har en 7 EA som sier 25.2.2 oppdateringen er 25.2.3 Koding er ikke annerledes for å skrive inn handler, men kommentarseksjonen var feil i Selg EA. Jeg har rettet det, og nå har den også 200 piplinjen lagt til når en handel inngår. Så riktig 7 er 25.2.3 ikke 25.2.2 Beklager feilen. 26 personer har lastet ned den versjonen. Men EA-kodingsseksjonen har ikke endret seg, så EAene vil begge gjøre det samme, men 25.2.2 har en manglende funksjon som er alt. 12. P. 264 Innlegg 3946 og 3947 Jeg forklarer hvordan å angre en hekk. P. 267 Innlegg 3991 og 3992 Jeg hjelper noen med sin hekkshandel. 13. Tilleggsparametre, Excel-regneark. Dette gir deg en ide om hvor mange pips et par varierer fra oktober 2008 til april 2009. Jo mer flyktig jo større er nummeret. 14. Jeg oppgraderte gjenopprettingssystemet til 10,0 sider 274 til 275, innlegg 4107 til 4111. 5.2B. zip 686 KB 44,926 nedlastinger Uploaded 1 august 2010 5:31 am 5.2A. zip 3,5 MB 79,592 nedlastinger Uploaded 1 august 2010 5: 39am Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7,386 Innlegg Vel, handelen kom aldri inn i fortjeneste, så jeg la den løpe, og jeg har en 2. inngang som MPTM tok en 10 på. Senere kom det inn igjen og denne gangen hadde prisen en fin løp. Min tredje handel er nå 176 og min første handel er -51 pips for totalt 125 legger 10 fra 2. handel for et totalt pipoverskudd på denne rekkehandelen på 135. Hvis du tenker i en rekke bransjer i stedet for den ene i, en av de fleste systemer kan du slå en negativ handel som gikk -252 pips i hullet til lønnsomme eller bryte evens. Når en handel får 150-250 i hullet, ser jeg etter den andre inngangen for å komme tilbake for å bryte med. Her er hvordan denne pannet ut over en ukes periode. Hele handelssekvensen var faktisk en og en halv time. Ikke en dårlig avtale. Hver handel brukte en annen EA. Hver handel hadde sitt eget Magic-nummer, og hver handel hadde sin egen MPTM som ledet handel. Både de blå og hvite linjene er på bunnen, så det er en god tid å lukke handelen. Når blått løper tett med den hvite linjen som indikerer et sterkt trekk, så du forblir i handelen. Hvis den hvite går til bunnen, men den blå lukkes ikke da den hvite treffer bunnen. MPTM lukket riktig 2-handel fordi det ikke var sterkt flytte der. For å få 1 EA til å jobbe igjen av BB-bandet, gikk jeg inn i EA og endret sitt magiske nummer til 5. Så det samme EA kan brukes igjen hvis du endrer Magic-nummeret. Jeg brukte ikke MPTM fordi jeg ville at den skulle løpe. Det gjorde det, jeg er glad. Jeg så ikke etter min 2. nivå reentry til den første handelen er over 150 pips i hullet på langsommere valutaer 2-250 på mer flyktige seg. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Vil du gjøre sikring når du handler i hullet, var jeg under inntrykk av at bare en EA kunne kjøre på ett diagram om gangen. Kan flere enn en EA løpe om gangen Hvordan vet du om den første kjører hvis du legger til en andre Når jeg prøvde dette når jeg ser det første smiley-ansiktet, forsvinner og erstattes med navnet på den andre EA som er installert. Du bruker ikke en annen EA før den første er oppgitt, eller du ønsker å bytte EAer fordi handelsforholdene har endret seg. Når EA går inn i handelen, gjøres det med jobben sin. Du styrer handelen etter det. Jeg bruker bare en EA om gangen. Posisjoner 2 og 3 nye EAer ble festet til skjermen fordi den første EA ikke hadde fortjeneste som forventet. Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg For tiden er jeg ikke sikret, unntatt i nødstilfeller, eller jeg har bare funnet ut at en nyhetshistorie kommer til å gå dårlig mot meg. Sikring er en vanskelig ting å angre. Ble medlem Jun 2007 Status: Lær menn å fiske 7 386 Innlegg Jeg vil bruke mitt tidligere format for handler og justere over tid med det som fungerer best. Jeg setter mulige handler og hva EA jeg planlegger å bruke med dem. Du kan velge og velge hvilke du synes du liker best. Lykke til. RESULTATER Selger audcad 1 euraud 2 når det er separasjon eurcad 2 eurgbp 2 eurnzd 2 eurusd 3 usdcad 2 TOTALT totalt for dag for uken for måneden Overfør VALUTA OG ANDRE INFO. Jeg skal dele valutaer i 4 grupperinger. Langsom, middels, moderat volatilitet, ekstrem volatilitet. 2. nivå reentry tall er forslag. SLOW VALUTAPROGRAM: 150 reentry AUDCAD, AUDUSD, EURCAD, EURUSD, NZDJPY, NZDCHF, USDCAD, MODERATE VOLATILE GROUP. 200 reentry AUDCHF, AUDJPY, EURAUD, EURJPY, GBPUSD, USDCHF VOLATILE (BRUK MED FORSIKTIG ELLER GÅ 250 eller 300 PÅ REENTRENE. 200 reentry GBPCHF, GBPJPY, EURNZD Anbefaler ikke LISTE 300 reentry Hvis du vil øve med 2,4.2 gjenoppretting system bruker GBPNZD. Jeg har brukt 300 pip reentries med gbpnzd vellykket GBPNZD, GBPAUD, GBPCAD Jeg merker at du har holdt refrences til MPTM (Multi Purpose Trade Manager) i Versjon 5, men du har ikke uttalt på bruken. av nye lesere kan det være en god idé å inkludere et dokument i bruk av MPTM med systemet. Jeg legger merke til at med de nye EAs (Expert Advisers) for versjon 5, er den forrige funksjonen til automatisk handelskompetanse etter lukning ikke lenger i kraft . Reentry skjer bare hvis betingelsene er fornøyd igjen. Reentry-delen er avsnitt 5 som jeg jobber med siden reglene vil være forskjellige, men du er riktig, betingelsene må møtes igjen, og du trenger en viss spredning mellom stillinger basertpå volatilitet av valutaen. MPTM kommer til å bli valgfritt. Siden jeg har byttet til FXSol UK minuttet jeg slår på MPTM, vil de automatisk treffe den nye SLTP hver gang. Jeg er garantert at hvis jeg setter 10, vil det nesten 100 av tiden få det. Så for meg kan jeg bestemme meg for ikke å bruke den. Jeg prøver noen nye numre, som 4025 og. Du har det, de treffer 25. Så jeg kan gå uten den med denne megleren. Jeg er bedre i å slå en TP 40 enn å gå med en 25. Jeg vil ikke gå glipp av de store bevegelsene når de skjer, så det er mitt dilemma med FXSol. Trading System Test: 4H Scalping Method Postet 4 år siden 2:29 AM 13. august 2013 6 Kommentarer En gang til, gratulerer med 4H Scalping Metoden for å bli kåret til Best Forex Trading System for juli måned. Spørsmålet er, vil det stå opp imot min graderingsramme I8217ve gått gjennom fora, og det ser ut som at systemet faktisk har vært en favoritt for lang tid, men ble først sendt inn nylig. Et problem var at mekanikk og handelsregler ble presentert i form av et 42-siders dokument. Som det er tilfelle med de fleste mennesker, ble det ansett TLDR (for lenge lest didn8217t) og mange didn8217t bry seg med det. Den gode nyheten er at forumbrukeren phil838 bestemte seg for å velge en av strategiene og forenkle den for alle andre. Ifølge ham hadde han8217 en 70-vinnersats ved å bruke den forenklede strategien, som faktisk er ganske ganske imponerende. Det jeg finner enda mer interessant, er hvordan systemet ikke gjør bruk av noen tekniske indikatorer i det hele tatt. Backtesting Parameters Backtesting periode: februar 2012 til juli 2013 Entry Rules: Tegn hodebunn linjer på nyere sving høyder og nedturer. Plasser kjøpe stoppordre ti (10) pips over svinget høyt for lange handler, og selg stoppordrer ti (10) pips under svingen lav for korte ordrer. For å etablere svingen høy eller lav må den foregående trenden være av minst fire (4) stearinlys og den etterfølgende trenden skal også være fire (4) stearinlys. Avgangsregler: Sett et stoppfall på 50 pips og et overskuddsmål på 50 pips. Når det gjelder risikostyringsregler, har jeg besluttet å sette risikoen per handel til 1 av kontoen. Merk at den angitte 10-pip-buysell stoppordre overbelager hodebunnslinjen og hodebenslinjekvalifikasjonene er blitt lagt til av deg for å gjøre systemet mindre subjektivt. Med det kan resultatene ikke 100 gjenspeile resultatene som phil838 eller Nick B har fått, men det kan fortsatt være en god tilnærming. For nå vil jeg trekke seg tilbake til min pod for å knase tallene. Neste uke skal jeg legge ut de testene som tilbakestilles og karakterene i systemet basert på mine rammer for mekaniske systemer. Følg med

No comments:

Post a Comment